Historie značky

Historie vzniku obchodní značky NAUTIC se datuje do roku 2008. V té době se dva majitelé českých firem z oboru zpracování a výroby ryb dohodli na vytvoření produktové řady, která bude prezentována moderním obalem a která bude ve svém portfoliu mražených rybích výrobků nabízet zákazníkům kromě osvědčených i řadu novinek.

Byl vytvořen design s dominantou lodního majáku, který přímo symbolizuje název značky. Nautic – nautický – slovo, jehož význam se vztahuje k navigaci lodí, které od nepaměti patří k nedílné součásti každého rybolovu. O rok později ( 2009 ) byl ke spolupráci přizván přímý importér rybí suroviny do ČR. V období let 2009 – 2017 bylo pod značkou NAUTIC v maloobchodním balení prodáno kolem 150 tun výrobků.

V létě roku 2018 pak bylo rozhodnuto o maximálním navýšení marketingové podpory  prodeje s cílem navýšit a stabilizovat maloobchodní prodej.

Hlavní atributy značky NAUTIC:

KVALITA

výrobky bez přídavků chemie a aditiv

OBAL

charakteristický, snadno identifikovatelný vč. receptů na přípravu

Obsah obrázku text, hodiny, indikátor

Popis byl vytvořen automaticky

FLEXIBILITA

Import – Výroba – Prodej přímá line znamená rychlou reakci na požadavky trhu

Obsah obrázku text, klipart

Popis byl vytvořen automaticky

PODPORA ZÁKAZNÍKA

web, sociální sítě